مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

به گزارش مجله سلنا، وجود فلاونوئیدها و فولات زیاد در فلفل دلمه ای هم از بروز بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می نماید. بعلاوه غلظت بالای آلفاکاروتن در آن خطر مرگ و میر عمومی و به ویژه ناشی از بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

از دیگر مزایای آب فلفل دلمه ای این است که می تواند برطرف ضعف کند و بعلاوه می تواند پوست را از شر انواع بیماری ها چون آکنه و عفونت های مختلف حفظ کند.

اگر می خواهید از داشتن موهای زیبا لذت ببرید، نوشیدن آب فلفل دلمه ای سبز را از یاد نبرید. این نوشیدنی سرشار از ویتامین c است که می تواند به جذب آهن بدن یاری کند و به ریشه موهایتان اکسیژن برساند.

آب فلفل دلمه ای سبز برای سلامت چشم بسیار مفید است. این گیاه منبع خوبی از آب است که می تواند چشم شما را سالم نگه دارد. ضمناً مصرف آب فلفل دلمه ای سبز می تواند چشمتان را در برابر بیماری هایی نزدیک بینی هم حفظ کند.

از مواد معدنی میتوان به کلسیم، پتاسیم و اهن اشاره کرد و از ویتامین ها A،B (به طور عمده ویتامین B6 و B9) و البته ویتامین C در ان وجود دارد.

هر 100 گرم فلفل چند در صد از کالری و مواد مغذی مورد احتیاج بدن را تامین می نماید؟ برای یافتن پاسخ، جدول زیر را مشاهده کنید.

منبع مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1973

به "مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید