میانبر در قسمت 64 متوقف شد، سریال های طنزی که شبکه پنج را قرق کرده اند!

به گزارش مجله سلنا، شبکه پنج سیما در ادامه تولید و پخش سریال های بلند خود به تازگی تصویربرداری فصل دوم میانبر را به انتها رسانده و به زودی آن را روانه آنتن خواهد کرد.

میانبر در قسمت 64 متوقف شد، سریال های طنزی که شبکه پنج را قرق کرده اند!

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، تصویربرداری فصل دوم از سریال 90 قسمتی میانبر به کارگردانی یزدان فتوحی برای پخش از شبکه پنج سیما به اتمام رسید و گروه با انجام مراحل فنی، خود را برای پخش از آنتن شبکه آماده می کند.

هم اکنون پخش مجموعه پدر پسری در قسمت 29 ادامه دارد و قرار است در 40 قسمت به اتمام برسد. بنابراین احتمالا تا دو هفته دیگر میانبر در کنداکتور سیما قرار خواهد گرفت.

فصل اول از مجموعه 90 قسمتی میانبر از اوایل اسفندماه تا روزهای ماقبل ماه مبارک رمضان پخش می شد که نهایتا در ماه رمضان و توقف در پخش، ضبط فصل جدید آن با حفظ پروتکل های بهداشتی ادامه پیدا کرد. این چنین نیز به تازگی نزدیک به 34 قسمت از آن به مرحله تصویربرداری رسیده است.

میانبر به تهیه کنندگی محمد صالحیان مضمونی اجتماعی و کمدی دارد و درباره ساکنین یک آپارتمان و اتفاقات شیرین پیرامون خبرنگارانن است. سریال با نقد مناسبات اجتماعی در حوزه روابط افراد با یکدیگر در فضایی شاد تهیه شده است.

این سریال جمع زیادی از بازیگران طنز را دورهم جمع کرده است که به زودی نیز فصل سوم و پایانی آن قرار است با اضافه شده بازیگران جدید جلوی دوربین برود.

رامین راستاد، اسدالله یکتا، عباس محبوب، اردشیر کاظمی، مهران رجبی، حلیمه سعیدی و به ویژه فرشاد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به این گروه اضافه شده اند.

غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، رضا شفیعی جم، شهین تسلیمی، بهنوش بختیاری، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، بهراد خرازی، مهران رجبی ، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، فاطمه مرتاضی، سالار کریم خانی، جابر وثوق، وحید چنانی، ترگل جعفری، وحید اسمی خانی و شاهکار صالحیان از بازیگران فصل های قبلی میانبر هستند.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 980

به "میانبر در قسمت 64 متوقف شد، سریال های طنزی که شبکه پنج را قرق کرده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانبر در قسمت 64 متوقف شد، سریال های طنزی که شبکه پنج را قرق کرده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید