نامزدریاست جمهوری آمریکا:رسانه هاترامپ رابه خاطرجنگ طلبی می خواهند

به گزارش مجله سلنا، تهران - خبرنگاران- نامزد دمکرات ریاست جمهوری آمریکا با بیان اینکه همه جناح های سیاسی در این کشور در کنار رسانه ها به دنبال جنگ افزوزی هستند، گفت که رسانه ها فقط زمانی ترامپ را تحسین می نمایند که تهدید به جنگ کند.

نامزدریاست جمهوری آمریکا:رسانه هاترامپ رابه خاطرجنگ طلبی می خواهند

به گزارش عصر آدینه خبرنگاران، تولسی گابارد نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در پیامی ویدئویی در توئیتر گفت: نومحافظه کاران، نولیبرال ها و رسانه های جریان اصلی آمریکا همه یک آواز می خوانند و آن جنگ، جنگ، جنگ.

وی به نحوه پوشش رسانه ها از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اشاره و تاکید نمود: رسانه ها فقط زمانی پوشش مثبت از ترامپ می دهند که او تهدید به جنگ یا اقدام نظامی کند.

گابارد نمونه این رفتارها را درباره ونزوئلا که دچار بحران سیاسی شده و شاهد دخالتهای آشکار و مستقیم دولت ترامپ و تهدید به مداخله نظامی است، عنوان نمود.

عضو مجلس نمایندگان آمریکا که وعده بازگرداندن کشورش به برجام را نیز داده است، گفت: امروز نوبت ونزوئلا است. فردا چه؟ ایران؟ کوبا؟ بعد نوبت کدام کشور است؟ (با این وضعیت) عجیب نیست که کره شمالی تسلیحات هسته ای خود را تسلیم نمی کند.

نامزد ریاست جمهوری آمریکا وعده دارد در صورتی که در انتخابات پیروز گردد، به این جنگ های تغییر رژیم بی حاصل و رقابت های تسلیحات هسته ای سرانجام می دهد.

مقام های آمریکایی از ترامپ گرفته تا مایک پمپئو وزیر خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی وی دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا را تهدید به مداخله نظامی نموده اند.

همچنین بولتون مقام های ارتش ونزوئلا را تهدید نموده در صورتی که به مادورو وفادار بمانند با تحریم های شدید آمریکا روبرو خواهند شد.

خوان گوایدو سرنموده مخالفان دولت در ونزوئلا پس از جلب حمایت واشنگتن خود را رئیس جمهوری این کشور خواند و خواهان کناره گیری مادورو از قدرت شد.

آمریکا و بعضی کشورهای غربی و کشورهای آمریکای لاتین گوایدو را به رسمیت شناخته اند، اما روسیه، چین، ایران، ترکیه، کوبا و بعضی دیگر از کشورها خواهان توقف دخالت خارجی در امور ونزوئلا هستند.

شبک**شبد**9416**1708

منبع: ایرنا
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 155

به "نامزدریاست جمهوری آمریکا:رسانه هاترامپ رابه خاطرجنگ طلبی می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدریاست جمهوری آمریکا:رسانه هاترامپ رابه خاطرجنگ طلبی می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید