نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب در کرمان برپا می شود

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی دهقان بعدازظهر سه شنبه در کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان کرمان گفت: شرایط مملکت خاص است و کار کردن در این شرایط، یک مقدار سخت تر از شرایط عادی است.

نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب در کرمان برپا می شود

وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار مهم و بزرگی در بخش های مختلف طی عمر 40 ساله نظام اجرا شده است، افزود: معین کردن زوایای مختلف این پیشرفت ها برای مردم می تواند در این شرایط بسیار دلگرم کننده باشد.

دهقان اعلام نمود: در همه حوزه ها از جمله صنعت، کشاورزی، معادن خدمات و ... اگر به ارقام و آمارها توجه کنیم از سال 57 تا به امروز آمارهای بسیار دلگرم کننده اند و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستند.

سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان مطرح نمود: زیر ساخت هر کشور بحث علم و پژوهش است و اگر این زیر ساخت در کشورها آماده شود مابقی جوانب کم کم شکل می گیرد.

وی اعلام نمود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی همه پیشرفت های که بعد از انقلاب اسلانی به وجود آمده به مردم عرضه شود.

دهقان گفت: از همه دستگاه های اجرایی و دولتی درخواست دارم در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شرکت کنند و همه دستاوردها و فعالیت های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی مطرح نمود: دستگاه های اجرایی و دولتی و غیره که می خواهند در نمایشگاه شرکت کنند تا پنجم بهمن ماه غرفه خود را دریافت کنند و تا تاریخ 9 بهمن ماه در غرفه های خود مستقر شوند .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 95

به "نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب در کرمان برپا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب در کرمان برپا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید