هزاران تصویر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی در وب سایت های عکس استوک برای فروش فرار گرفته اند - رقابت با عکاسی عملا آغاز شده است (طراحی سایت)

به گزارش مجله سلنا، تصاویر فراوری شده با هوش مصنوعی (AI) به صورت انبوه در وب سایت های عکس سهام مانند Shutterstock، iStock و Adobe Stock به فروش می رسند.

هزاران تصویر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی در وب سایت های عکس استوک برای فروش فرار گرفته اند - رقابت با عکاسی عملا آغاز شده است (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

دیگر زمان آن گذشته که ما این عکس ها را پراکنده در سایت های و شبکه های اجتماعی مختلف ببینیم و رفته رفته آنها به یک اقتصاد تبدیل می شوند و رقابت با عکاسی واقعا در حال شکل گرفتن است.

جستجو در Shutterstock با عبارت بیش از 1800 AI-Generated نتیجه را به دست می دهد که همه آن ها به وسیله برنامه هایی مانند DALl-E، Midjourney و Stable Diffusion ایجاد نشده اند، اما با یک پیمایش کوتاه معین می نماید که بسیاری از آن ها از چنین برنامه هایی استفاده نموده اند.

همین جستجو در iStock نزدیک 1600 نتیجه را با یک تصویر ایجاد می نماید. عکس هایی مانند رویای یک عکس قدیمی از هیولای دریاچه نس!

آموزش فروش هنر هوش مصنوعی

ونسا، عکاس کاور کتاب، ویدئویی با عنوان چگونه آغاز به فروش هنر هوش مصنوعی Midjourney در Shutterstock کنیم منتشر نموده.

او می گوید: من متوجه شدم که Shutterstock هنر هوش مصنوعی را می پذیرد، همه با هنر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی موافق نیستند، که ممکن است با گذشت زمان تغییر کند.

در ابتدا، ونسا آثار هنری فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی را به دلایل فنی به وسیله Shutterstock رد کرد.

او شرح می دهد: شما نمی توانید هنر هوش مصنوعی خود را به همین سادگی بردارید و آن را آپلود کنید، زیرا وضوح کافی ندارد.

در حال حاضر، برنامه هایی مانند DALL-E تنها تصاویری با حداکثر 1024 پیکسل فراوری می نمایند، به این معنی که کاربران باید از یک برنامه خارجی برای ارتقاء تصاویر خود استفاده نمایند.

وضوح پایین تنها مسئله ای نیست که ونسا با آن روبرو می گردد.

مشکل دوم: تصاویر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی اغلب حاوی موارد عجیب و غریب بصری مانند ویژگی های صورت ضعیف هستند که به گفته او قبل از آپلود آن ها برای فروش در فتوشاپ اصلاح می گردد.

به نظر می رسد Midjourney در سایت های سهام محبوب است

توجه: با نگاهی اجمالی به شرایط خدمات آن می توان گفت که به اعضای غیرمجاز Midjourney مجوز Creative Commons NonCommercial 4.0 Attribution International برای تصاویر اعطا می گردد، به این معنی که کاربران مجاز به فروش تصاویری که ایجاد می نمایند برای سود تجاری نیستند. نیستند.

با این حال، Midjourney می گوید که اعضای پولی مالک تمام دارایی هایی هستند که با این سرویس ایجاد می کنید.

Shutterstock هیچ اشاره ای به هوش مصنوعی در شرایط استفاده خود نمی نماید.Getty Images. اخیراً فرم انتشار مدل خود را در رابطه با استفاده از آن برای آموزش الگوریتم های یادگیری ماشینی مورد استفاده برای ایجاد عکس با هوش مصنوعی به روزرسانی نموده است.

فراوری تصویر هوش مصنوعی در چند ماه گذشته محبوبیت زیادی پیدا نموده است، بنابراین جای تعجب نیست که شرکت ها و دولت ها هنوز قوانین محکمی برای مرز تازه خلق تصویر وضع ننموده اند.

ونسا می افزاید: من فکر می کنم تغییراتی در قوانین و حق نشر و استفاده از هنر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی ایجاد خواهد شد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2270

به "هزاران تصویر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی در وب سایت های عکس استوک برای فروش فرار گرفته اند - رقابت با عکاسی عملا آغاز شده است (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزاران تصویر فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی در وب سایت های عکس استوک برای فروش فرار گرفته اند - رقابت با عکاسی عملا آغاز شده است (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید