هوای بیشتر منطقه ها؛ صاف با دمای 32 تا 34 درجه

به گزارش مجله سلنا، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس هواشناسی گفت: هوای بیشتر منطقه ها کشور صاف و دمای هوا بین32 تا 34 درجه است.

هوای بیشتر منطقه ها؛ صاف با دمای 32 تا 34 درجه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، امیر سرکرده برای منطقه ها سیستان وزش باد 120 روزه پیش بینی کرد و اضافه کرد: این باد ها در جنوب شرق کشور در نواحی شرقی استان کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب استان خراسان جنوبی و نواحی شرقی استان هرمزگان پیش بینی می گردد و با توجه به وزش باد دما افزایش چندانی نخواهد داشت.

کارشناس هواشناسی بعلاوه دمای حداکثری برای تمام نقاط کشور را 32 تا 34 درجه پیش بینی کرد و اضافه کرد: در منطقه ها جنوب غرب کشور در منطقه های نظیر خوزستان، ایلام و بوشهر وزش باد انتظار می رود که موجب وزش باد های محلی و موقت و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

سرکرده گفت: برای ارتفاعات جنوب شرق کشور مانند استان های سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان، نواحی شرق استان هرمزگان در ساعات عصر به علت شکل گیری همرفتی و کشیده شدن هوا از سمت اقیانوس هند و دریای عمان بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی اضافه کرد: تهران هم هوایی صاف دارد و دمای هوا در گرم ترین ساعت به 36 درجه می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1833

به "هوای بیشتر منطقه ها؛ صاف با دمای 32 تا 34 درجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای بیشتر منطقه ها؛ صاف با دمای 32 تا 34 درجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید