پادشاه فروش یا پخش زنده ویدئویی چین، در عرض 12 ساعت، میزان فروشی بیشتر از کل فروش یک سوپرمارکت در همه سال دارد!

به گزارش مجله سلنا، ژین یوژی ملق به ژینبا، یک سلبریتی دنیای اینترنت چین است. او پادشاه فروش با پخش زنده در چین است!

پادشاه فروش یا پخش زنده ویدئویی چین، در عرض 12 ساعت، میزان فروشی بیشتر از کل فروش یک سوپرمارکت در همه سال دارد!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

او به تازگی به درجه ای از اعتبار و مهارت رسیده که در عرض یک روز کاری اش بیشتر از کل فروش یک سوپرمارکت در هنگ کنگ در 12 ماه تمام، می فروشد!

او در یک روستای کوچک در شمالی چین به دنیا آمد و از آن همان عادت کرد که بر دشواری ها غلبه کند.

او حالا در پلنفرم پخش جاری چینی Kuaishou کار می نماید. او همه نوع کالا به طرفدارانش می فروشد.

فروش با پخش ویدئوی زنده در اینترنت یک تجارت پررونق به خصوص در روزهای همه گیری کرونا شده است.

در سال 2019، در طی جشنواره خرید در ششم نوامبر، ژینبا تبدیل به چهره ای خبرساز شد، چون در طی یک روز 57 میلیون دلار جنس فروخته بود!

البته او دشواری های هم در حرفه اش داشته، مثلا یک بار برای تبلیغ فروش قفس پرنده لوکس فیک، 60 روز از کار تعلیق شد. اما بعد از این دوره محرومیت، بسیار درخشان به صحنه بازگشت و در طی 12 ساعت هر چیزی را که تصور کنید، فروخت، از شامپو گرفته تا گوشی های موبایل.

در این 12 ساعت 40 میلیون طرفدار او طلسم شدند و تا توانستند در طی این ماراتون پخش زنده، خرید کردند و رکورد فروش ها یبه عدد باورنکردنی 2 میلیارد یوآن، معادل 305.7 میلیون دلار رسید!

این میزان فروش، معادل فروش یک سوپرمارت شلوغ در طی یک سال است.

برخلاف دیگر چهره های شناخته شده فروش آنلاین در چین که روی یک زمینه تمرکز دارند، او کارش را محدود نمی نماید و از محصولات زیبایی تا گجت های الکترونیک را می فروشد.

اما راز موفقیت او چیست؟

او مسلما از تاکتیک های بازاریابی استفاده می نماید. اما چیزی که میلیون های هودار را مجذوب نموده، پیشینه زندگی اوست. او به عنوان فرزند یک کشاورز، دلخواه میلیون ها کشاورز چینی است.

او دروغ نمی گوید و واقعا برای رسیدن به اینجا، مسیری طولانی را طی نموده است. ضمناً او کارهای خیرخواهانه می نماید و در طی همه گیری کرونا، 20 میلیون دلار به مردم ووهان چین یاری کرد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1700

به "پادشاه فروش یا پخش زنده ویدئویی چین، در عرض 12 ساعت، میزان فروشی بیشتر از کل فروش یک سوپرمارکت در همه سال دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادشاه فروش یا پخش زنده ویدئویی چین، در عرض 12 ساعت، میزان فروشی بیشتر از کل فروش یک سوپرمارکت در همه سال دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید