پیشنهاد 50 میلیون یوروئی پاری سن ژرمن برای جذب ستاره اینترمیلان

به گزارش مجله سلنا، به گزارش اسکای، دو باشگاه اینترمیلان و پاری سن ژرمن بر سر انتقال مائورو ایکاردی با قراردادی 50 میلیون یورویی به توافق رسیدند.

پیشنهاد 50 میلیون یوروئی پاری سن ژرمن برای جذب ستاره اینترمیلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اسکای ایتالیا خاطرنشان کرد دو باشگاه پاری سن ژرمن و اینترمیلان بر سر انتقال مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی به توافق رسیده اند. بر اساس این توافق PSG به اینتر 50 میلیون یورو پرداخت خواهد نمود و البته 7 میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش در نظر خواهد گرفت. پیش از این اعلام شده بود که ایکاردی درباره شرایط شخصی خود با PSG به توافق رسیده است.

این مبلغ که کمتر از میزانی است که پیش از این برای ستار ه ای در حد ایکاردی تصور می شد نشان دهنده تاثیری است که ویروس کرونا بر بازار جابجایی خواد گذاشت. پاری سن ژرمن قبلا برای خرید دائمی ایکاردی با اینتر بر سر مبلغ 70 میلیون یورو مذاکره نموده بود، ولی تاثیر مالی شدید کرونا بر فوتبال اروپا باعث شده دو باشگاه حالا بر سر مبلغی به مراتب کمتر به توافق برسند.

این خبر پس از آن منتشر شد که مدیر ورزشی اینتر، پیرو آسیلیو دیروز درباره ایکاردی گفت: ایکاردی می خواهد در PSG بماند و ما با این باشگاه در حال مذاکره هستیم تا این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 939

به "پیشنهاد 50 میلیون یوروئی پاری سن ژرمن برای جذب ستاره اینترمیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 50 میلیون یوروئی پاری سن ژرمن برای جذب ستاره اینترمیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید