پیش بینی بورس فردا 8 مهر 99 ، آیا فردا روز سرنوشت ساز بورس است؟

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران، جو هیجانی بازار سهام و طولانی شدن زمان اصلاح بازار، ضرر و زیان سهامداران را زیاد کرده و سهامداران در حال خروج سرمایه از بازار سهام هستند.

پیش بینی بورس فردا 8 مهر 99 ، آیا فردا روز سرنوشت ساز بورس است؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اوضاع بازار سرمایه بسیار پیچیده شده است و امروز حتی با وجود رشد چشم گیر قیمت دلار، انتظار می رفت که بازار سرمایه فرایند صعودی داشته باشد. اما بازار سرمایه بدون توجه به قیمت دلار راه خود را می رود که دلیل آن جو بی اعتمادی است که در بازار و میان سهامداران ایجاد شده است.

این کارشناس در رابطه با فرایند بازار فردا افزود: شاخص کل به محدوده حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحدی رسیده است و به همین دلیل می توان گفت الان وقت مداخله حقوقی ها در بازار است. امیدوارم بازار فردا از سمت حقوقی ها جمع شود. اما از طرفی نیز به دلیل حجم بالای عرضه، جمع کردن صف های فروش برای حقوقی ها هم کار بسیار سختی است.

اما نکته قابل توجه این است که به نظر می رسد فردا روز مهمی در بازار است. اگر بازار فردا مجددا منفی و نزولی باشد، بازگرداندن شاخص به مدار صعودی کمی سخت می شود. هرچند به نظر می رسد که جمع کردن بازار فردا نیز کار سختی برای حقوقی ها باشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1172

به "پیش بینی بورس فردا 8 مهر 99 ، آیا فردا روز سرنوشت ساز بورس است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس فردا 8 مهر 99 ، آیا فردا روز سرنوشت ساز بورس است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید