کپ کام قیمت بازی ها را در کشورهای با شرایط مالی نامناسب کاهش نمی دهد

به گزارش مجله سلنا، شرکت کپ کام (Capcom) پس از اعلام گزارش مالی خود برای سه ماهه اول سال مالی جاری (1 آوریل تا 30 ژوئن 2024)، یک کنفرانس پرسش و پاسخ با سهامداران خود برگزار نموده است. از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه، فروش بازی های رایانه شخصی و احتمال کاهش قیمت بازی در بعضی کشور ها به عنوان راهی برای تشویق خرید بیشتر بوده است.

کپ کام قیمت بازی ها را در کشورهای با شرایط مالی نامناسب کاهش نمی دهد

با استناد به این واقعیت که بازی های رایانه شخصی بیش از 50 درصد از فروش بازی های ویدیویی کپ کام را تشکیل می دهند، سهامداران یک استراتژی بالقوه برای کاهش قیمت ها در بازار های نوظهور برای تضمین عایدی های بالاتر پیشنهاد کردند. البته در پاسخ، نمایندگان کپ کام متقاعد نشدند که این کار مؤثر باشد. در بیانیه این شرکت آمده است:

هرچند امروزه این شرکت با کاهش قیمت های خود غریبه نیست، به خصوص اگر به شکل تخفیف های موقت باشد. استراتژی اساسی این ناشر برای قیمت گذاری بازی های تازه با قیمت کامل شامل کاهش برچسب های قیمتی به 10 دلار یا حتی 5 دلار در مدت پنج سال است. با این حال، وقتی صحبت از افزایش فروش بازی های رایانه شخصی می گردد، به نظر می رسد که کپ کام در پی بهبود حضور خود در منطقه ها مختلف به وسیله بازاریابی است نه اینکه قیمت را در برخشی کشورها که اقتصاد آن ها ضعیف محسوب می گردد، پایین نگه دارد. کپ کام در ادامه اضافه کرد:

منبع: Automaton

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1403 بروزرسانی: 22 مرداد 1403 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2450

به "کپ کام قیمت بازی ها را در کشورهای با شرایط مالی نامناسب کاهش نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپ کام قیمت بازی ها را در کشورهای با شرایط مالی نامناسب کاهش نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید