تور چین ارزان: چین: خاتمه همه گیری کرونا نزدیک است

به گزارش مجله سلنا، کارشناس ارشد بیماری های عفونی مستقر در شانگهای گفت: با دستیابی به ایمنی گله ای به یاری واکسن ها و داروها به سرانجام همه گیری نزدیک هستیم.

تور چین ارزان: چین: خاتمه همه گیری کرونا نزدیک است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، ژانگ ونهونگ، کارشناس ارشد بیماری های عفونی مستقر در شانگهای، در مصاحبه ای با گروه رسانه ای چین در 15 ژانویه گفت: هنوز به سرانجام یافتن همه گیری کووید 19 تا سرانجام سال 2022 اعتماد دارم.

وی ادامه داد: این ممکن است آخرین زمستانی باشد که همه گیری کووید-19 وجود دارد؛ با توجه به ایمنی جمعی که بواسطه واکسن ها و داروها حاصل شده سرانجام همه گیری نزدیک است.

کارشناس ارشد بیماری های عفونی مستقر در شانگهای در مرود نگرانی هایی که نسبت به همه گیری دلتا و امیکرون وجود دارد، گفت: آنها صرفاً جهش های همان ویروس هستند و همه ویروس ها در طول زمان تغییر می نمایند. با این حال، اگر SARS-CoV-2 با سایر کروناویروس ها جهش پیدا نموده باشد، بسیار نگران نماینده خواهد بود و این احتمال بسیار بعید است.

ژانگ ونهونگ اضافه نمود: من معتقدم که با تجربه ای که در مقابله با کووید-19 جمع آوری نموده ایم، بدون توجه به اینکه ویروس در آینده چگونه جهش می نماید، همچنان می توانیم با آن کنار بیاییم.

وی در خصوص کشنده بودن سویه امیکرون گفت: نمی توان آن را نادیده گرفت. و اگر دولت ها واقعاً هیچ کاری انجام ندهند، عواقب بسیار جدی به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2171

به "تور چین ارزان: چین: خاتمه همه گیری کرونا نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین: خاتمه همه گیری کرونا نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید