آشنایی با طرز تهیه سالاد ماکارونی ترکیه ای

به گزارش مجله سلنا، سالاد ماکارونی ترکیه ای یکی از انواع سالادهای خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می گردد.

آشنایی با طرز تهیه سالاد ماکارونی ترکیه ای

مواد لازم برای 4 نفر

ماکارونی500 گرم

هویج2 عدد

ذرت1 لیوان

خیارشور6 عدد

ماست2 لیوان

سس مایونز5 قاشق غذاخوری

نمک به میزان کافی

طرز تهیه سالاد ماکارونی ترکیه ای

مرحله اول

برای تهیه سالاد ماکارونی ترکیه ای خوشمزه در ابتدای کار یک قابلمه حاوی آب روی حرارت زیاد گذاشته و اجازه می دهیم آب به نقطه جوش برسد. حالا پوست هویج را جدا نموده و با دندانه ای ریز رنده، رنده می کنیم.

مرحله دوم

در ادامه خیارشور را به صورت نگینی ریز خرد نموده و به همراه هویج و ذرت درون یک کاسه مناسب می ریزیم. زمانی که آب جوش آمد، پاستا را به همراه میزانی نمک درون قابلمه ریخته و اجازه می دهیم کاملا پخته و نرم گردد.

مرحله سوم

زمانی که پاستا کاملا نرم شد، آنرا درون آبکش ریخته تا آب اضافی آن خارج گردد. حالا سس مایونز را به همراه ماست و میزانی نمک درون یک کاسه جداگانه ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم تا سس یکدست گردد.

مرحله چهارم

در این مرحله پاستا را به کاسه حاوی خیارشور اضافه نموده، سپس به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب شوند. در ادامه سس را به صورت پخش روی مواد سالاد ریخته و هم می زنیم تا سس به خورد مواد برود.

مرحله پنجم

حالا سالاد ماکارونی را به مدت 1 تا 2 ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها به خوبی ترکیب شوند. در نهایت سالاد ماکارونی را درون ظرف مورد نظرمان ریخته و به دلخواه با خیارشور تزیین می کنیم. نوش جان.

منبع: گردشبان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2303

به "آشنایی با طرز تهیه سالاد ماکارونی ترکیه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با طرز تهیه سالاد ماکارونی ترکیه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید