بودجه شرکت های شهر سالم و سازمان نوسازی شهر تهران بررسی شد

به گزارش مجله سلنا، اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، بودجه 640 میلیارد تومانی شرکت شهر سالم و 230 میلیارد تومانی سازمان نوسازی شهر تهران را بررسی کردند.

بودجه شرکت های شهر سالم و سازمان نوسازی شهر تهران بررسی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران مهدی پیرهادی در این خصوص گفت: در حوزه شهر سالم، باید تلاش کرد تا خدمات بهتر و مناسب تری به کارکنان شهرداری تهران ارایه شود.

وی افزود: در حال حاضر کمبود مراکز درمانی شهر سالم در شرق و جنوب تهران دیده می شود و این دو پهنه نیازمند ایجاد مجموعه های مجهز و مناسب است.

به گفته وی، کمیسیون سلامت تلاش دارد تا شهرداری تهران را نسبت به ایجاد مرکز جامع خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی در شرق و جنوب تهران ملزم کند.

پیرهادی با تاکید بر اینکه موضوعات پیش گیری در بین کارکنان کافی نیست، عنوان کرد:

شهرداری تهران باید نسبت به ارایه خدمات ورزشی با هدایت و برنامه ریزی مربوط به سلامت و تندرستی برای استفاده پرسنل نیز ملزم شود.

رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران خواستار تشکیل پرونده الکترونیک پرسنل و خانواده های آنها شد و افزود: سلامت جسمی و روحی افراد حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، همچنین در جریان بررسی بودجه سازمان نوسازی شهر تهران خواستار توجه به منطقه ها کمتر برخوردار مرکز شد.

وی افزود: وجود بافت های فرسوده در برخی منطقه ها موجب آسیب های جدی به زندگی شهروندان شده و باید از طریق سازمان نوسازی و دریافت کمک های دولتی برای نوسازی بافت فرسوده مرکز و ارتقا سطح کیفیت زندگی ساکنان آنها اقدام کرد.

پیرهادی با اشاره به ناپایداری و ریزدانگی بافت برخی منطقه ها، تاکید کرد که در بافت فرسوده از لحاظ ایمنی دچار آسیب هستیم و در صورت مخاطرات طبیعی جان مردم به خطر میفتد.

وی ادامه داد: در بافت فرسوده به دلیل قدمتی که ساختمان ها دارند، مسائل زیست محیطی، مناسبی ندارند و نوسازی موجب ارتقای شرایط محیط زیستی این محلات می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران هم چنین عنوان کرد: در بافت فرسوده مقدار سرانه های این محلات پایین است و این از مسائل جدی مدیریت شهری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2150

به "بودجه شرکت های شهر سالم و سازمان نوسازی شهر تهران بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه شرکت های شهر سالم و سازمان نوسازی شهر تهران بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید