تجلیل از برگزیدگان سایت های تجارت الکترونیک صنایع دستی در ایام کرونا

به گزارش مجله سلنا، در این نشست که در محل سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز یکشنبه 23 خرداد 1400 برگزار گردید، تعدادی از مدیران حوزه صنایع دستی کشور نیز حضور داشتند، مدیران و فعالان فروش مجازی صنایع دستی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

تجلیل از برگزیدگان سایت های تجارت الکترونیک صنایع دستی در ایام کرونا

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در این نشست بر تدوین سیاست های حمایتی از هنرمندان صنایع دستی و تقویت بسترهای فروش محصولات صنایع دستی در فضای مجازی تأکید شد.

پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور در این نشست در سخنانی با اشاره به اهمیت فروش صنایع دستی در فضای مجازی گفت: در دوران کرونا حمایت از هنرمندان صنایع دستی به صورت جدی در دستور کار است و فروش محصولات به وسیله فضای مجازی می تواند به بهبود کسب و کار این صنعت یاری کند.

او اضافه نمود: یکی از اقدامات مهمی که به منظور حمایت از فراوری داخل در دستور کار این معاونت قرار گرفته است، مقابله با کالای قاچاق و حمایت هرچه بیشتر از صنایع دستی ایرانی است. به همین منظور دستورالعمل مقابله با صنایع دستی قاچاق تهیه و به امضای دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای 31 استان ارسال شد. در پی این دستورالعمل چندین محموله صنایع دستی قاچاق شناسایی و کشف شده است.

محمودیان در ادامه به پرداخت تسهیلات حمایتی از هنرمندان صنایع دستی اشاره نمود و اضافه نمود: با همکاری بنیاد برکت و بنیاد کرامت، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای هنرمندان صنایع دستی در دستور کار است و خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب این دو دستگاه با وزارتخانه در این خصوص هستیم.

معاون صنایع دستی کشور، ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات حمایتی این وزارتخانه از هنرمندان صنایع دستی، پیگیری موضوع خریدهای سازمانی است. در این خصوص با دستگاه های مختلف رایزنی شده و اسامی سایت های برتر فروش مجازی صنایع دستی نیز برای آن ها ارسال خواهد شد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع تبلیغات و رسانه در حوزه صنایع دستی اشاره نمود و اضافه نمود: باید بتوانیم در حوزه صنایع دستی انگیزه ایجاد کنیم از این رو خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب صدا و سیما در این خصوص هستیم و همه روزه از شبکه های مختلف رسانه ملی، اخبار، گزارش و گفت و گوهایی از هنرمندان صنایع دستی پخش می گردد.

در این نشست سایت فروش آنلاین صنایع دستی که به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد تهیه شده، رونمایی شد.

همچنین در خاتمه این نشست از تعدادی از مدیران سایت های برتر فروش مجازی صنایع دستی تجلیل به عمل آمد.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1830

به "تجلیل از برگزیدگان سایت های تجارت الکترونیک صنایع دستی در ایام کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از برگزیدگان سایت های تجارت الکترونیک صنایع دستی در ایام کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید