حمله بیمار نیجریه ای به پرستار چینی در قرنطینه!

به گزارش مجله سلنا، بیمار نیجریه ای ساکن چین که ابتلا او به کرونا تایید شده بود به پرستار چینی که قصد جلوگیری از فرارش از قرنطینه را داشت حمله ور شد.

حمله بیمار نیجریه ای به پرستار چینی در قرنطینه!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار، یک مرد اهل نیجریه ساکن چین که ابتلا او به ویروس کرونا مثبت اعلام شده بود با حمله به پرستار چینی به سوژه رسانه های این کشور تبدیل شد. اوکونک وُنوویه 47 ساله، صورت پرستاری را که قصد جلوگیری از فرار وی از قرنطینه را داشت گاز گرفت. این اتفاق روز چهارشنبه و در بیمارستانی در شهر گوانگ ژو ، محلی که این مرد پس از مثبت اعلام شدن ابتلای او به کرونا بستری شده بود رخ داد.

حمله فیزیکی به زن چینی در داخل هواپیما!

هنگامی که یکی از پرستاران متوجه قصد این بیمار برای فرار شد کوشش کرد تا مانع این کار گردد که مورد حمله او نهاده شد. این مرد پس از هل دادن این پرستار اقدام به گازگرفتن صورت او کرد و از بیمارستان فرار کرد. در تصاویری که در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده است آثار جراحت را روی صورت و گردن این پرستار نشان می دهد. پس از این اتفاق پلیس محلی چین جستجو های خود را برای دستگیری اوکونک شروع کرد و او را دستگیر کرد.

این مرد در تاریخ 20 مارس و پس از ورود به گوانجو با مثبت اعلام شدن آزمایش کرونا به قرنطینه فرستاده شده بود. در حالی که او اکنون تحت مراقبت پلیس در حال سپری کردن مراحل درمان خود است در صورت بهبودی کامل باید در دادگاه حاضر و مورد محاکمه قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 851

به "حمله بیمار نیجریه ای به پرستار چینی در قرنطینه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله بیمار نیجریه ای به پرستار چینی در قرنطینه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید