خبرنگاران سوریه: اقدام اتحادیه اروپا برای لغو تحریم ها در حد حرف است

به گزارش مجله سلنا، تهران- خبرنگاران- وزارت خارجه سوریه ادعای بعضی مقامات اتحادیه اروپا در خصوص کاهش تحریم ­ها علیه این کشور را در حد حرف دانست.

خبرنگاران سوریه: اقدام اتحادیه اروپا برای لغو تحریم ها در حد حرف است

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، یک منبع مسئول در وزارت امور خارجه سوریه اظهار داشت که اظهارات بعضی مقامات اتحادیه اروپا در خصوص دعوت به کاهش تحریم­ها علیه سوریه در حد حرف باقی مانده و به سطح اقدام واقعی برای لغو این تحریم ها نرسیده است.

وی اضافه کرد: اظهارات بعضی مقامات اتحادیه اروپا در خصوص دعوت به کاهش تحریم های یکجانبه و غیرقانونی علیه مردم سوریه هنوز در چارچوب اقدامات سیاسی بوده و به سطح کار واقعی برای لغو این تحریم ها نرسیده است، به ویژه اینکه اتحادیه اروپا با وجود خطرهای ناشی از شیوع بیماری کرونا در این مرحله، تا به امروز شریک اصلی در محاصره سوریه بوده است.

وی اظهار داشت که این اظهارات، آنها (اروپایی ­ها) را از مسئولیت در قبال این تحریمها و ناکام گذاشتن کوشش هایی که برای تامین وسایل، امکانات و زیرساخت های بهداشتی مورد احتیاج برای مقابله با کرونا رها نمی سازد.

مقام سوری با یادآوری تحریم­های ظالمانه علیه کشورش، بر اهمیت لغو فوری و غیر مشروط تمامی این تحریم ها به ویژه تحری­های بانکی اعمال شده از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا تاکید نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 853

به "خبرنگاران سوریه: اقدام اتحادیه اروپا برای لغو تحریم ها در حد حرف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سوریه: اقدام اتحادیه اروپا برای لغو تحریم ها در حد حرف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید