خبرنگاران مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد

به گزارش مجله سلنا، تهران- خبرنگاران- کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید نمود که هرگونه اطلاع رسانی پیرامون مصوبات شورا و یا مواضع دبیرخانه این نهاد، صرفا از سوی سخنگوی دبیرخانه اعلام می گردد.

خبرنگاران مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد

به گزارش سه شنبه شب خبرنگاران، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در واکنش به بعضی اظهارات غیر دقیق که امروز در مورد محتوای مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مواضع دبیرخانه شورا در رسانه ها منتشر شد، تاکید نمود: هرگونه اطلاع رسانی پیرامون مصوبات شورا و یا مواضع دبیرخانه این نهاد، صرفا از سوی سخنگوی دبیرخانه اعلام می گردد و سایر اظهار نظرها در این خصوص غیر موثق و فاقد اعتبار است.

خسروی، مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه را در حکم اطلاعات محرمانه بیان کرد و خاطر نشان ساخت: اعلام مصوبات شورای عالی و تصمیمات دبیرخانه آن خارج از چارچوب ذکر شده مجاز نمی باشد.

وی در مورد نحوه تعامل مجلس شورای اسلامی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای تهیه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: طرح فوق از سوی مجلس شورای اسلامی تهیه شده و دبیرخانه ملاحظات مد نظر را در این خصوص به مجلس اعلام نموده است.

خسروی در انتها خاطر نشان کرد: طرح نهایی که امروز به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون گذاری کشور حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1297

به "خبرنگاران مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید