رهبر جمهوریخواهان : آمریکایی ها سوسیالیسم حزب دموکرات را رد کردند

به گزارش مجله سلنا، رهبر جمهوری خواستار مجلس نمایندگان آمریکا در مصابحه ای از به دست آمدن نتایج جمهوریخواستار در انتخابات ماه نوامبر کنگره که به طرز شگفت انگیزی قوی بودند، اظهار رضایت و عنوان نمود که در این انتخابات آمریکایی ها سوسیالیسم حزب دموکرات را رد کردند و جمهوریخواستار دستاوردهای عظیم کسب کردند.

رهبر جمهوریخواهان : آمریکایی ها سوسیالیسم حزب دموکرات را رد کردند

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در جریان انتخابات اخیر کنگره آمریکا کوین مک کارتی مجددا به عنوان رهبر اقلیت مجلس نمایندگان در کنگره 117 ام انتخاب شده و طبق گزارشها بالغ بر 106 میلیون دلار را طی کمپین در 33 شهر در هفته های آخر قبل از انتخابات جذب نموده است. با وجود آنکه دموکراتها همچنان کنترلشان را بر مجلس نمایندگان حفظ نموده اند اما جمهوریخواهان دستاوردهایی را کسب نموده و نسبت به کنگره قبلی کرسی های جدید به دست آوردند.

مک کارتی در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: این کوچکترین اکثریتی است که از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون وجود داشته و واقعا هیچ کس پیش بینی این را نمی کرد. مردم آمریکا حالا نانسی پلوسی و سیاست سوسیالیسم حزب دموکرات را رد نموده اند.

بر طبق گزارش ماریا بارتیرومو از فاکس نیوز، جمهوریخواهان مجلس نمایندگان دست کم 12 کرسی را با پیروزی های عظیمی برای زنان، کهنه سربازان و اقلیت های بعدی به نفع خود تغییر داده اند.

مک کارتی اعلام نمود: ما اکنون بیشتر از هر زمان زنانی که در کنگره خدمت نمایند، داریم.

او ادامه داد: حزب جمهوریخواه واقعا دستاوردهای عظیم حاصل کرد، نه فقط ما 12 کرسی را به نفع خود تغییر دادیم، همچنان چهار رقابت دیگر مطرح بوده و ما در همه آنها جلو هستیم، بنا بر این من انتظار دارم که با گذشت زمان طی هفته نتیجه به جایی حدود 212 ،213 کرسی ختم گردد. برای کسب یک اکثریت تنها احتیاج به 218 کرسی هست.

از نظر مک کارتی دموکراتها شکست خوردند چون دستور کار آنها برای قطع بودجه پلیس موثر نبود.

این رهبر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان در عین حال گفت، جمهوریخواهان به آمریکا تعهد دارند، اینکه خیابانهای ما را امن نگه دارند، این ویروس را شکست دهند، زیرساختهای ما را بازسازی نمایند، به اتکای ما به زیرساختهای چین انتها دهند.

او اعلام کرد: این دستور کاری است که ما جلو خواهیم برد و ما به دنبال این هستیم که پنج تا شش دموکرات دیگر به ما ملحق شوند و سپس ما خواهیم توانست صحن مجلس را اداره کنیم. دو سال آینده درباره تعهد جمهوریخواهان در برابر دستورکار دموکراتها خواهد بود.

وی اضافه نمود: سیاستهای حزب دموکرات بودجه پلیس را قطع می نماید و عامه آمریکایی ها را بی اعتبار می سازد.

او پیش بینی کرد که جمهوریخواهان دفعه بعد اکثریت را کسب خواهند کرد و این بار ما می توانیم صحن مجلس را به موجب تعهدمان به آمریکا اداره کنیم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1282

به "رهبر جمهوریخواهان : آمریکایی ها سوسیالیسم حزب دموکرات را رد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر جمهوریخواهان : آمریکایی ها سوسیالیسم حزب دموکرات را رد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید