طرح دوفوریتی مجلس برای ساماندهی بازار مسکن

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی دو فوریتی برای ساماندهی بازار مسکن اطلاع داد.

طرح دوفوریتی مجلس برای ساماندهی بازار مسکن

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سید البرز حسینی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بعد از برگزاری انتخابات هیات رییسه در مورد بعضی از اولویت های کاری بحث نموده است، گفت: در مورد ساماندهی بازار مسکن طرح دو فوریتی آماده شده و ان شاءالله یکشنبه بعدی در اولین جلسه کمیسیون مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: التهاب بازار مسکن و افزایش قیمت ها به دنبال سیاست های غلط باعث شده تا مردم به شدت در تنگنا قرار بگیرند. امروز به دنبال سیاست های غلط، عده ای به مسکن که کالایی مصرفی است، نگاه کالای سرمایه ای پیدا کردند و نتیجه آن افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم نظارت و سیاست های غلط باعث افزایش قیمت مسکن و اجاره بها شده که خانوارها را رنج می دهد، گفت: هدف اصلی طرح دو فوریتی ساماندهی بازار مسکن، حمایت از اقشار آسیب پذیر است. ان شاء الله پس از آنالیز جزییات این طرح در کمیسیون عمران اطلاعات کامل آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

حسینی در ادامه با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر مخالفت کمیسیون عمران با طرح پیشنهادی ساخت واحدهای 25 تا 40 متری برای زوج های جوان اعلام کرد: تا به امروز صحبتی در مورد این طرح در کمیسیون عمران نشده است و بنده نمی توانم این خبر را تایید یا تکذیب کنم. ان شاء الله هفته آینده که کمیسیون عمران تشکیل شد طرح دو فوریتی آماده شده مورد آنالیز قرار خواهد گرفت و قطعا کمیسیون جلسات فوق العاده ای برای آنالیز شرایط بازار مسکن خواهد داشت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 949

به "طرح دوفوریتی مجلس برای ساماندهی بازار مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح دوفوریتی مجلس برای ساماندهی بازار مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید