طرز تهیه توپک پنیری؛ فینگرفود خوشمزه با مغز پنیر

به گزارش مجله سلنا، فینگرفود ها آن قدر پر هوادار و محبوبند و تنوع وسیعی دارند که در آموزش های قبلی آشپزی در خبرنگاران مگ، چندین مطلب را به آموزش فینگرفود اختصاص دادیم؛ از کرار پنیری خاطره انگیز گرفته تا رول مرغ پنیری و کاناپ ژامبون و پنیر. فینگرفودها برای پذیرایی در دورهمی ها و مهمانی ها عالی هستند؛ علاوه بر این برای بچه ها هم خوراکی های جذابی هستند و از آن ها بسیار استقبال می نمایند. امروز قصد داریم طرز تهیه توپک پنیری را به شما آموزش دهیم که در واقع یک توپ سوخاری خوشمزه از سیب زمینی و با مغز پنیر است. با ما همراه باشید.

طرز تهیه توپک پنیری؛ فینگرفود خوشمزه با مغز پنیر

توپک پنیری

توپک پنیری، یکی از فینگرفودهای مجذوب نماینده و خوشمزه است که با مواد مختلفی آماده می گردد.

این فنگیرفود خوشمزه می تواند مجذوب نمایندهیت میز پذیریی شما را چند برابر کند.

مواد لازم

  • تردیلای خرد شده: یک بسته
  • سیب زمینی میانه: 5 عدد
  • تخم مرغ: 1 عدد
  • آرد سفید: 1 یپمانه
  • پنیر پیتزا: 200 گرم
  • نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و آویشن: از هر کدام یک قاشق چای خوری

طرز تهیه توپک پنیری

1.

برای تهیه توپک پنیری، ابتدا سیب زمینی ها را به نمک و روغن آغشته می کنیم. سپس درون فویل می پیچیم و به مدت یک ساعت داخل فر قرار می دهیم تا پخته گردد (در صورتی که به فر دسترسی نداشتید، می توانید سیب زمینی ها را درون آب بپزید).

بعد از پخت، سیب زمینی ها را خوب له می کنیم و ادویه ها را به آن اضافه می کنیم و دوباره مخلوط می کنیم.

2.

بعد از اینکه سیب زمینی را کاملا له کردیم، به مقدار یک قاشق غذاخوری از سیب زمینی ها را برمی داریم و کف دست پهن می کنیم. سپس درون آن پنیر پیتزا قرار می دهیم و گرد می کنیم تا به شکل توپک دربیاید.

3.

بعد از اینکه تمامی توپک ها را آماده کردیم، به مدت 1 ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کمی سفت گردد و سپس آغاز می کنیم به سوخاری کردن توپک ها.

4.

برای سوخاری کردن توپک ها پنیری، ابتدا توپک ها را درون آرد سفید قرار می دهیم و کاملا به آرد آغشته می کنیم تا تمام سطح توپک ها آردی گردد.

5.

در این مرحله، تخم مرغ را کاملا هم می زنیم و سپس توپک هایی را که به آرد آغشته کردیم، درون آن قرار می دهیم تا سطح توپک ها کاملا با تخم مرغ پوشیده گردد.

6.

در آخر توپک ها را درون تردیلای خرد شده قرار می دهیم تا کاملا با تردیلا پوشیده گردد.

برای اینکه سطح سوخاری ما تردتر گردد، دوباره درون تخم مرغ قرار می دهیم و یک دور دیگر با تردیلای خرد شده سطح توپک ها را می پوشانیم.

7.

بعد از سوخاری کردن توپک ها، درون یک قابلمه کوچک روغن مایع می ریزیم (به طوری که توپک ها کاملا درون روغن قرا بگیرند) و اجازه می دهیم روغن کاملا داغ گردد.

سپس توپک های پنیری را داخل روغن قرار می دهیم و خوب سرخ می کنیم تا طلایی و برشته گردد.

این توپک پنیری را می توانید با انواع سس ها سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2037

به "طرز تهیه توپک پنیری؛ فینگرفود خوشمزه با مغز پنیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه توپک پنیری؛ فینگرفود خوشمزه با مغز پنیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید