عوارض وضع شده برای مطب پزشکان کم و ناعادلانه است

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: در حالی که راه اندازی یک مغازه در محروم ترین نقطه شهر با عوارض تجاری روبه رو است، مطب پزشکان حتی در نقطه مرکزی شهر با عوارض مسکونی مورد محاسبه قرار می گیرد که این ناعادلانه است.

عوارض وضع شده برای مطب پزشکان کم و ناعادلانه است

به گزارش خبرنگاران از قم، عباس ذاکریان در چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رویکرد مثبت دوره سوم شورای اسلامی شهر قم در حوزه سلامت اظهار کرد: سومین دوره شورای اسلامی شهر قم اهمیت ویژه ای به حوزه سلامت داشته اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: تمامی طرح ها و لایحه های که در دوره سوم شورای اسلامی شهر در حوزه سلامت به صحن علنی شورا راه پیدا می کرد مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار می گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین با اشاره به اینکه ساخت مراکز درمانی در حوزه کاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است مطرح نمود: در ساخت مراکز درمانی تنها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می تواند نظر بدهد و پرداخت انشعابات مراکز درمانی برعهده دانشگاه علوم پزشکی است.

عضو شورای اسلامی شهر قم توضیح داد: خیران در ساخت مراکز درمانی در ساخت مراکز درمانی می توانند یاری های خوبی انجام دهند و پرداخت عوارض و انشعابات وظیفه خیران نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره احتیاج شهر قم به ساخت مراکز درمانی، اضافه کرد: شورای چهارم نیز آماده مساعدت در حوزه سلامت است.

ذاکریان توضیح داد: مجلس شورای اسلامی مصوبه ای دارد که براساس آن عوارض مطب پزشکان، طبق عوارض واحدهای مسکونی محاسبه می گردد و با این مصوبه اگر کسی بخواهد یک مغازه کوچک در محروم ترین نقطه شهر قم ایجاد کند عوارض وی به شکل تجاری محاسبه می گردد اما تز یک پزشک در خیابان شهداء قم که نقطه مرکزی قم است، عوارض مسکونی دریافت می گردد که این عادلانه نیست.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 911

به "عوارض وضع شده برای مطب پزشکان کم و ناعادلانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض وضع شده برای مطب پزشکان کم و ناعادلانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید