فیروزی: تفکر جمعی ما را به گزینه مطلوبتری برای حل مسائل می رساند

به گزارش مجله سلنا، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که همفکری بین دستگاهی در شناسایی مسائل و دستیابی به بهترین راه حل می تواند موثرتر واقع گردد.

فیروزی: تفکر جمعی ما را به گزینه مطلوبتری برای حل مسائل می رساند

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش همفکری و هم افزایی در حل مسائل مالی کشور، اعلام کرد: قطعا تفکر جمعی در پیدا کردن بهترین راه چاره برای حل مسائل به نتیجه مطلوبتری دست خواهد یافت. امروز برای گذر از پیچی که در حوزه اقتصاد پیش روی کشور قرار گرفته است، در گام نخست به خرد جمعی احتیاج داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: با استفاده از نظر کارشناسان هر حوزه می توانیم سهل الوصولترین راه را برای عبور از بحران های کشور پیدا کنیم. با بهره گیری از نظرات کارشناسان هر حوزه و نظرات عقلا و مدیران بخش های مختلف می توان مسائل را با نگاه جامعتری دنبال کرد و قطعا به راه چاره مطلوبتری که قابلیت اجرایی بهتری دارد دست یافت.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم، توضیح داد: مرکز پژوهش های مجلس می تواند نقش موثری در جمع آوری دیدگاه های صاحب نظران در حوزه های مالی داشته باشد که در رسیدن به راه چاره مناسب به ما یاری کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اما آنچه که واضح است همفکری بین دستگاهی در شناسایی مسائل و دستیابی به بهترین راه چاره می تواند موثرتر واقع گردد. حضور همه دستگاه بر پای یک میز و اتخاذ سیاست های عقلانی برای گره گشایی از مسائل بهترین گزینه است. همه باید به یکدیگر یاری کنیم تا از بن بست عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1077

به "فیروزی: تفکر جمعی ما را به گزینه مطلوبتری برای حل مسائل می رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیروزی: تفکر جمعی ما را به گزینه مطلوبتری برای حل مسائل می رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید