مرگ 14 مازندرانی دیگر در همه گیری کرونا

به گزارش مجله سلنا، 14 بیمار کرونایی دیگر شبانه روز گذشته در مازندران جان باختند.

مرگ 14 مازندرانی دیگر در همه گیری کرونا

به گزارش خبرنگار از ، 128 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و 14 بیمار هم در این مدت جان خود را از دست داده اند.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 98 بیمار نو مشکوک به کووید19 شبانه روز گذشته در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و 121 نفر ترخیص شدند.

او اضافه نمود: 128 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

دکتر موسوی گفت: 590 بیمار مبتلا به کووید 19 اکنون در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن 13 نفر در 24ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر های غیرضروری و بهداشت دست تاکید نمود.

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 30 بیمار کرونایی نو 24 ساعت گذشته در 4 بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 21 بیمار هم با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های بابل را 181 نفر اعلام نمود و اضافه نمود: 30 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: امروز یک بیمار بر اثر ابتلا به کووید19 در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1925

به "مرگ 14 مازندرانی دیگر در همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 14 مازندرانی دیگر در همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید