هواوی برای دستیابی به خدمات گوگل و دور زدن تحریم های آمریکا میانبر می زند؟

به گزارش مجله سلنا، شرکت چینی هواوی در حال کار بر روی خط جدیدی از تلفن های هوشمند مبتنی بر خدمات گوگل است. هواوی از اواسط سال 2019 در جنگ تجاری ایالات متحده و چین به عنوان یک ابزار چانه زنی شناخته شده است و به همین دلیل نام تجاری آنر را که زیر مجموعه هواوی است، قربانی نموده است، با این وجود به نظر می رسد هواوی میخواهد به وسیله یک راه میانبر ماجرا را به نفع خود تمام کند.

هواوی برای دستیابی به خدمات گوگل و دور زدن تحریم های آمریکا میانبر می زند؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت مستقر در شنژن چین، مدتی پیش، انتها این بخش (برند هواوی) را مستقل گفت و با این ترفند، اجازه داد تجارت های آنر راحت تر انجام گردد.

طبق گفته Kommersant، یک روزنامه معتبر روسی، آنر در حال کار بر روی یک سری جدید از تلفن های هوشمند است که می توانند خدمات گوگل را اجرا نمایند. یک منبع مطلع و نزدیک به شرکت هواوی می گوید جدایی از هواوی به این معنی است که AppGallery در دسترس تلفن های کنونی آنر قرار خواهد گرفت، در حالی که دستگاه های جدید دسترسی آسانی به دنیا HMS نخواهند داشت.

تا به امروز، آنر بیش از 18 ماه است که گوشی های غیر GMS را راه اندازی نموده است و به فروش گسترده در بازار هایی مانند اروپا و روسیه آسیب رسانده است، جایی که Kommersant مدعی است که آنر دومین شرکت عظیم در بازار تلفن های هوشمند در سال 2020 بوده است.

نکته مهم بعدی درباره آنر باید سری V40 باشد. با این حال، این تلفن ها تحت مالکیت هواوی فراوری شده اند و طبیعتاً با Magic UI و دسترسی GMS به بازار نمی آیند. این تغییر احتمالاً بر روی گوشی های آنر X11 و آنر 40 تأثیرگذار خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1581

به "هواوی برای دستیابی به خدمات گوگل و دور زدن تحریم های آمریکا میانبر می زند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی برای دستیابی به خدمات گوگل و دور زدن تحریم های آمریکا میانبر می زند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید