یک مقام مسئول: 940 نانوایی متخلف به تعزیرات معرفی شدند

به گزارش مجله سلنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: از ابتدای مهرماه 940 واحد نانوایی متخلف با بیش از 2 میلیارد و 362 میلیون ریال تخلف روی وزن و قیمت نان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

یک مقام مسئول: 940 نانوایی متخلف به تعزیرات معرفی شدند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت نفت، یدالله صادقی گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری قیمت جدید نان در تهران و شهرستان ها از طرف استانداری تهران ابلاغ شد و بر همین اساس همه نانوایی های استان بازرسی شده و یا به مرور می شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه از ابتدای مهرماه سالجاری 60 درصد از واحد های صنفی نانوایی استان مورد بازرسی قرار گرفته اند، گفت: از ابتدای مهرماه 940 واحد نانوایی متخلف با بیش از 2 میلیارد و 362 میلیون ریال تخلف روی وزن و قیمت نان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 6 هزارو 400 واحد خبازی در استان تهران فعال است که از این تعداد 3 هزار و 750 واحد مورد بازرسی قرار گرفته اند، ادامه داد: بیشترین تخلف مشاهده شده در نانوایی ها گرانفروشی و کم فروشی در وزن چانه بوده است.

صادقی توضیح داد: نظارت و بازرسی بر واحد های صنفی بخصوص نانوایی ها تا دستیابی به قیمت و وزن چانه های ابلاغی ادامه دارد.

وی گفت: شهرندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و... مراتب را به وسیله سامانه 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 506

به "یک مقام مسئول: 940 نانوایی متخلف به تعزیرات معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مقام مسئول: 940 نانوایی متخلف به تعزیرات معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید